Galime sutvarkyti apleistą apskaitą už praėjusius laikotarpius. Šią paslaugą atliekame nuo pirminių apskaitos dokumentų apdorojimo iki patikslintų ataskaitų parengimo ir pateikimo atitinkamoms institucijoms bei vadovams.
- Padedame klieno įmonės apskaitos darbuotojams sutvarkyti apleistą apskaitą.
- Sudarome galimybę kliento įmonės buhalteriams, vadovaujant mūsų ekspertams, patiems patobulinti apskaitos sistemą taip, kad ir po patikrinimo ūkinės operacijos būtų teisingai registruojamos apskaitoje.
- Esant poreikiui sutvarkyti apskaitą už praėjusius laikotarpius, mūsų įmonė siūlo pilną apskaitos paslaugų paketą, kaip ir einamajai apskaitai – nuo pirminių apskaitos dokumentų apdorojimo iki patikslintų ataskaitų parengimo ir pateikimo atitinkamoms institucijoms bei vadovams.
Tokiais atvejais mes prisiimame atsakomybę dėl buhalterijos teisingumo už praeitą laikotarpį — būtent nuo to momento, kada apskaita buvo perduota mums.
Pateikiame detalizuotą buhalterinės apskaitos tvarkymo aprašymą:
- pirkimo ir pardavimo dokumentų registravimas;
- avanso apyskaitų sudarymas;
- komandiruočių avanso apyskaitų sudarymas;
- kasos knygos sudarymas;
- banko išrašų registravimas;
- darbo užmokesčio, atostoginių, kompensacijų apskaičiavimas;
- sandėlio apskaita;
- nurašymo aktų paruošimas;
- kelionės lapų pildymas;
- skolų suderinimas su kreditoriais ir debitoriais;
- ilgalaikio turto nusidėvėjimo apskaičiavimas;
- finansinių ataskaitų rinkinio parengimas.